Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" ви можете повернути або обміняти товар, придбаний в нашому магазині протягом 14 днів з моменту його покупки. 


За умови, якщо :

  • Товар не використовувався після отримання (котик не контактував з виробом)
  • Товарне упакування виробу не пошкоджено
  • Товар упакований в тому ж вигляді і комплектації, що й при отриманні
  • Товар не має належати до переліку товарів, які не підлягають обміну

 

Умови повернення товару належної якості :


Товар належної якості можете бути поверненим при дотриманні вищеописаних вимог в установлений термін. При цьому всі витрати на транспортування товару бере на себе Покупець.
 

Якщо покупцем попередньо була внесена передплата на доставку, то в разі, відмови   від товару на пошті - транспортні витрати покриваються з внесеної передплати.
 

Умови повернення товару НЕналежної якості :


В разі отримання товару неналежної якості, ви можете зателефонувати за номером телефону, вказаним в шапці сайту, або написати в будь-який Мессенджер. Після чого необхідно буде надіслати фото товару з детальним описом проблеми. 

Товар неналежної якості необхідно буде повернути в установлений термін в тому самому вигляді і упакуванні, в якому його було отримано. При цьому витрати на повернення товару беремо на себе ми.

Порядок дій при поверненні товарів належної та неналежної якості:


1. Повідомте про намір повернути товар за телефоном +380 99 019 65 13, або на електронну пошту info.domkohouse@gmail.com 
2. Повідомте номер товарно транспортної накладної надісланої посилки, номер телефону на який оформлялося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів.

 

Повернення і обмін товару належної та неналежної якості здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта».

Дані для відправлення: 


м. Кропивницький
Шмалько Світлана Петрівна
+380990196513
вул. Закарпатська 1а

Після відправлення  повідомте нам № декларації відправленої посилки
Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

 
У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.
У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.

ВАЖЛИВО :
 
- Товар, що має сліди пошкодження, які могли виникнути при транспортуванні - не являється товаром неналежної якості. 
- Уважно перевіряйте посилку на предмет цілісності упакування та комплектації товару. Відповідальність за пошкодження товару при транспортуванні несе компанія перевізник.
- Товар може відрізнятись відтінком від розміщеного на сайті фото - це не є ознакою товару неналежної якості.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.